pirmdiena, 2013. gada 28. janvāris

Foto albums

Ir vietas, kuras par spīti tam, ka tās neierindojas mīļāko vietu Top 10, spēj uzjundīt pat ļoti daudz patīkamu, mīļu un sirsnīgu atmiņu. Šo vietu šarmā slēpjas kas mazliet maģisks un mazliet neizprotams. Tās liek smaidīt un priecāties, bet tajā pašā laikā mazliet skumt un ilgoties. 
Nemaz nebiju apjautusi, ka man arī ir vismaz viena šāda vieta. Tā glabā spilgtas atmiņu gleznas, spēcīgu smaržu buķeti un izteiktu garšas maisījumu. Šai vietai ir spēks. Iespējams tāpēc, ka tur kopā vienmēr būts ar cilvēkiem, kuri gan tajā dzīves brīdī, gan šobrīd ir pavisam, pavisam tuvi un mīļi, vai varbūt tāpēc, ka vieta liek kaut uz brīdi aizmirst problēmas. Ļoti iespējams, ka šīs vietas spēks slēpjas kur pilnīgi citur, bet par vienu es esmu pilnīgi droša - spēks tai noteikti ir. 
Lai gan atmiņas, ko šobrīd pāršķirstu, ir ar mazliet skumju piegaršu, bet tas neliedz man smaidīt līdz ausīm un priecāties, ka man ir šādas atmiņas, mirkļi, kurus aizmirst diez vai spēšu un sajūtas, kas bijušos brīžus padara tik īpašus.


Katrs sīkums, kas veido visu mums apkārt esošo, spēj mainīt sajūtas. Un katrs sīkums piedod to īpašo garšu un īpašo auru katrai vietai. Šie mazie sīkumi tad arī veido tās lielās lietas, tāpēc nākamreiz, kad dodies uz kādu jau ierastu vietu, paveries apkārt un varbūt Tu ieraudzīsi kādu sīkumu, kas uz visiem laikiem mainīs sajūtas un atmiņu nokrāsu par šo vietu.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru